Supremo plano prenumerata reikalinga profesiniams tikslams ir (arba) nuolatiniam naudojimui arba susitikimams pradėti. Yra du planai – „Solo“ ir „Business“, kurie skiriasi tuo pačiu metu galinčių veikti nuotolinio valdymo seansų skaičiumi.
Nuotolinis ryšys rodo ryšį tarp dviejų kompiuterių/serverių, esančių skirtingose vietose.
Todėl vienalaikiai ryšiai rodo ryšius tarp tolimų kompiuterių / serverių, kurie vyksta tuo pačiu metu. Galima užmegzti vienalaikius ryšius.
Su viena licencija galite suaktyvinti begalinį skaičių fiksuotų ir mobiliųjų įrenginių, įvesdami aktyvinimo kodą tiek Supremo įrenginių, kiek norite. Mūsų serveriai kontroliuos jūsų naudojamų valdymo seansų skaičių ir neleis jums viršyti prenumeratos plane nustatytų apribojimų.
Taip, net profesionaliam ir nuolatiniam naudojimui pirmosios 21 naudojimo dienos yra nemokamos, o norint jas naudoti nereikia nei registracijos, nei prenumeratos!
Pranešimas „Nurodytam ID neprieinamas kompiuteris“ rodo, kad nuotolinis kompiuteris (išmaniajam darbui, jūsų darbo kompiuteris; techninei pagalbai – jūsų kliento kompiuteris) nepasiekiamas dėl vienos iš šių priežasčių:
- kompiuteris neįjungtas;
- kompiuteris įjungtas, bet įjungti energijos taupymo režimai (budėjimo, miego,...);
- kompiuteris neprijungtas prie interneto;
- Supremo nebuvo paleistas.
Norint išspręsti šią paskutinę problemą, reikia įvesti fiksuotą, antrinį individualų slaptažodį ir nuotoliniame kompiuteryje pasirinkti parinktį Paleisti Supremo naudojant „Windows“ (neprižiūrima prieiga), kad „Supremo“ įsijungtų automatiškai.
Pranešimas Nuotolinio valdymo pultas neleidžiamas rodo, kad prieiga prie nuotolinio įrenginio buvo apribota vienu ar daugiau Supremo ID ir jūs neturite teisės jo valdyti. Norėdami prisijungti, turite atnaujinti leistinų ID sąrašą „Įrankiai – nuotolinio kompiuterio sauga“.
Pranešimas Nepavyko prisijungti prie šliuzo rodo, kad Supremo negali susisiekti su jokiu šliuzu. Taip gali būti dėl kelių priežasčių:
- interneto ryšio trūkumas: patikrinkite ryšio būseną;
- tarpinis serveris arba tėvų filtras, blokuojantis srautą: sukonfigūruokite tarpinio serverio prieigos kredencialus iš Supremo (Įrankiai -> Parinktys) ir (arba) sukonfigūruokite tarpinį serverį / tėvų filtrą, įtraukdami šliuzų IP adresus į išimčių sąrašą;
- ugniasienė, sukonfigūruota su dideliais apribojimais.
- antivirusinės programos veikla: įtraukite Supremo į interneto apsaugos išimčių sąrašą.
Jei norite, kad „Supremo“ veiktų tinkamai, būtina leisti išeinantį srautą į TCP prievadą 5938 ir į šiuos FQDN 443 prievade:
licencija.nanosystems.it
dispatcher.nanosystems.it
onlinestatus.nanosystems.it
banner.nanosystems.it
console.supremocontrol.com
Jei naudojama operacinė sistema yra „Windows Xp“ / „Windows Vista“, būtina leisti išeinantį srautą ir į TCP 80 prievadą.
Jei operacinė sistema yra macOS, iOS (iPhone / Ipad) arba Android, būtina leisti išeinantį srautą į * .nanosystems.it, * .usilio.com naudojant 443 TCP prievadą.
Tikriausiai buvo sugadintas failas settings.dat, esantis kelyje C:\Program\Data\SupremoRemoteDesktop.
Siūlome išjungti parinktį Paleisti Supremo su Windows (neprižiūrima prieiga) (jei įjungta), uždaryti Supremo, ištrinti settings.dat failą ir iš naujo paleisti Supremo.
Žinoma, „Supremo“ reikia sukonfigūruoti iš naujo. Kai kuriais retais atvejais gali pasikeisti ir mašinos ID.
Taip, kai kurias „Supremo“ parinktis galite pakeisti naudodami komandinę eilutę. Norėdami gauti daugiau informacijos, perskaitykite šį vadovą.